niedziela, 28 lutego 2010

Początek.

Moja przygoda z haftem krzyżykowym zaczęła się w zamierzchłych czasach ;), tzn. w szkole podstawowej na lekcjach zpt. Potem haftowanie doskonaliłam na praktykach, które odbywały się raz w miesiącu, w sobotę. I tak haftuję do dziś z małymi przerwami. Już jakiś czas temu myślałam o założeniu bloga, ale nie mam aparatu cyfrowego, którym mogłabym robić zdjęcia, Fotki prac robię aparatem w telefonie komórkowym, ale ich jakość nie jest najlepsza. Ostatnio Ela z bloga http://elisabii.blox.pl/html i Sebastian z bloga http://haftowanieseby.blox.pl/html przekonywali mnie do założenie bloga. Więc oto jestem. Mam dziś 36 urodziny, to chyba dobry moment na blogowy początek .

To obrazek, który teraz haftuję


A to róże, które dostałam od Rodziców.

3 komentarze:

  1. Bardzo się cieszę,że sie zdecydowałaś!Składam najserdeczniejsze życzenia z okazji urodzin i pędzę zapisać sie do obserwatorów!

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam w świecie blogujących xxx !!!
    Obrazek będzie słodki.
    Pozdrawiam .
    Beata

    OdpowiedzUsuń