niedziela, 5 września 2010

Losowanie candy.

Przepraszam, że wystawiłam Waszą cierpliwość na próbę i tak długo kazałam czekać na losowanie candy. Stało się tak, gdyż czekałam aż przyjedzie mój kuzyn,  postanowiłam, że to on będzie losował. A kuzyn jechał z drugiego końca Polski i dopiero niedawno dotarł. Ale losowanie już się odbyło.

Losy przygotowane.


Losowanie....

i ogłaszamy zwycięzcę


Postanowiliśmy wylosować jeszcze jedną osobę, która dostanie nagrodę pocieszenia.
Tą osobą jest...


Gratuluje!!!!

Dziękuję wszystkim osobom, które wzięły udział w mojej zabawie. Muszelkę, która dostanie obiecane prezenty i barbaratoja, która dostanie prezencik niespodziankę, proszę o przysłanie swoich danych z adresami na adres e-mail sara-31@tlen.pl

3 komentarze:

  1. Własnym oczom nie wierzę, że to do mnie szczęście się uśmiechnęło... Miło taką wiadomością rozpocząć tydzień - szczególnie w tak deszczowy i zimny poranek....
    ]Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję wylosowanym i dziękuję za zabawę :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Zula przekazała mi wiadomość, zanim u mnie pojawił się internet;-)
    Cieszę ię ogromnie!!!

    OdpowiedzUsuń