poniedziałek, 23 maja 2011

Kartka ślubna i nie tylko.

30 kwietnia 2011r. córka kuzyna wychodziła za mąż. Dostałam takie zaproszenie.

Zrobiłam kartkę dla Państwa Młodych, która kolorystyką jest zbliżona do zaproszenia.


Na weselu, przy każdym nakryciu był dla gości sympatyczny upominek.

W ramach nadrabiania zaległości pokaże jeszcze kartkę, którą już dawno dostałam od Ewy z bloga SwiatAmalii

Zainspirowana jej pracą zrobiłam kartkę, na urodziny kuzynki.

Dziękuję za wszystkie komentarze pod ostatnim postem :). Jeśli ktoś chciałby wzór obrazka, to mogę przesłać. Ostatnio nie napisałam , że wreszcie doszłam do tego jak wstawia się linki na blogu. Jeśli ktoś jest zainteresowany wskazówkami, to służę pomocą.

2 komentarze:

  1. Zaproszenie urocze, kartka ślubna bardzo ładna i sympatyczny gościnny upominek:-)
    Co do wzoru obrazka... jestem więcej niż chętna. I z góry bardzo dziękuję.
    Jeśli możesz podeślij schemat na adres:
    jotgie@vp.pl
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ewuniu mnie tu dawno nie było, generalnie nie ma mnie przy kompie domyślasz sie pewnie czemu?... nie daje sie mimo wszystko... Powiem Tobie że Bardzo mi sie podoba ta wiosenno kwiatowa kartka:) może daj jakiś pomysł na kartkę na dzień mamy?? Pozdrawiam serdecznie Agnieszka

    OdpowiedzUsuń