wtorek, 6 lipca 2010

Storczyk i coś jeszcze.

Bardzo lubię rośliny doniczkowe. Ostatnio moimi ulubionymi kwiatami są storczyki. Niedawno sprawiłam sobie Phalenopsisa.


 Powodzenie w uprawie storczyków w dużej mierze zależy od podlewania. Rośliny te bardzo źle znoszą przelania. Ja podlewam je w taki sposób, że raz w tygodniu doniczkę wstawiam do naczynia z wodą, która sięga do połowy doniczki. Po 15 minutach wyciągam doniczkę z wody i stawiam kwiatka w doniczce. Mam też Phalenopsisa o białych kwiatach, ale obecnie nie kwitnie, więc zaprezentuję go za jakiś czas.
Ostatnio dopadła mnie angina, więc rzadziej bywam przy komputerze. Ale w niedzielę przeglądałam blogi i ku mojemu ogromnemu zdziwieniu okazało się, że wygrałam candy na blogu Ela. Bardzo, bardzo się cieszę, tym bardziej, że to moja pierwsza wygrana w candy.

1 komentarz:

  1. wiesz-ze storczykami do nie wiadomo jak jest tak do końca-bo koleżanka moja trzyma w wodzie cały czas i pięknie kwitną od marca!!!!!!nie spadł ani 1 kwiat natomiast wqypuszcza wciąż nowe pędy:)

    OdpowiedzUsuń