środa, 22 grudnia 2010

Prezenty od Ewy.

Witam Was przed świątecznie. Wczoraj późnym popołudniu odwiedził mnie listonosz. Przyniósł paczkę, a w niej mnóstwo prezentów od Ewy z bloga SwiatAmalii. W pudełku były takie skarby

I jeszcze kubeczek z zimowym motywem.

Pudełko z motywem bluszczu. Mam sentyment do bluszczu, bo pisałam o nim pracę magisterską.


A w pudełeczku były takie niespodzianki :).
Jakiś czas temu marudziłam Ewie, że idę na wesele i mam odwieczny problem, tzn., że nie mam się w co ubrać. Niestety z powodu śnieżnej pogody nie mogę wybrać się na zakupy. Więc Ewa przysłała mi taki oto prezent, czym bardzo mnie zaskoczyła.



W pudełku był jeszcze krem. Kiedyś używałam innego kremu tej firmy, był bardzo dobry.
Kochana Ewciu pięknie dziękuję za wszystkie prezenty, rozpieszczasz mnie.
Ostatnio cierpię na brak czasu. Muszę jeszcze przed świętami zrobić kilka bombek karczochowych i wyszyć obrazek na ślub.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz